złote mysli

Fajne ksiązki

niedziela, 29 stycznia 2012

Co sądze o filmie the social network

To kolejny film najciekawszego reżysera ostatnich lat, twórcy takich obrazów jak "Siedem", "Podziemny krąg" czy "Ciekawy przypadek Benjamina Buttona". Historia opowiada o powstaniu portalu Facebook. Jedną z głównych ról gra Justin Timberlake. http://www.filmweb.pl/film/Social+Network%2C+The-2010-528258. Film opowiada historie powstania portalu Facebook która pewnie zaciekawi nie jednego. Musze przyznać , że film mi się podobał pomimo, że nie mam konta na facebooku i według mnie słusznie został nagrodzony w tym roku oscarami. Nie wiem, na ile jest to prawda ale charakter Marka głównego bohatera filmu jest,, dość  kontrowersyjny " jak to się ja wyrażę ale geniuszu mu nie można odmówić przecież stał się najmłodszym miliarderem w historii wyprzedzając samego Billa Gatesa. Ostatnio zauważyłem, że oscarami są nagradzane przeważnie dramaty i filmy ambitne tak było rok temu i da lata temu co mi się podoba chociaż wiem, że niektórzy woleli by żeby rok temu oscara za najlepszy film dostał avatar ale sami przyznacie, że w tym filmie brak było charakteru postaciom czy interesującej fabuły jak ja się wyrażę avarat był trójwymiarowy a charakter postaci dwuwymiarowy,. Wracając do social network jeśli ktoś jeszcze tego filmu nie oglądał to zachęcam do jego obejrzenia i ciesze się, źe został ten film nagrodzony na tegorocznych oscarach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz