złote mysli

Fajne ksiązki

niedziela, 26 lutego 2012

Moje wrażenia po konkursach w NBA

Jeśli chodzi o pokaz sprawności to wygrał je zawodnik który w ostatnich meczach w NBA gra rewelacyjnie czyli Parker chociaż szczerze mówiąc myślałem, że wygra Williams gdyż w historii tylko Nash miał lepszy wynik co nie ukrywam bardzo lubię jako rozgrywającego Nasha uważam go za naprawdę wielkiego zawodnika który ma niesamowity talent do rozgrywania. Niedawno w NBA bardzo mi się spodobał Rubio widziałem kilka jego meczów w Realu ale tam nie miał takich wspaniałych asyst jak teraz i żałuję, że on nie brał udziału w tym konkursie. Jeśli chodzi o konkurs trójek to zauważyłem taką tendencję, że teraz  w NBA najlepiej trójki rzucają wysocy zawodnicy jak Durant, Nowitzki, Boner, Corver, Anderson , Novak i zwycięzca tego konkursu Love. Jeśli chodzi o głosowanie przez komórki i internet to może z jednej strony jest to bardziej sprawiedliwe ale jakoś trochę zabija to czar tej rywalizacji i przypomina bardziej programy rozrywkowe z telewizji. Konkurs wsadów nie był jakiś tam rewelacyjnym konkursem który będziemy wspominać po latach chociaż stał na przyzwoitym poziomie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz