lokówki do włosów

ceneo.pl

tajemne interkursy nie klikaj

poniedziałek, 27 maja 2013

Rób sobie jaja

Nie można lepiej wybrać, POD WARUNKIEM, ŻE LEKARZ NIE ZALECI CI DIETY ANTYMIAŻDŻYCOWEJ. a I WTEDY MOŻESZ JEŚĆ 2-3 TYGODNIOWO. WSZYSCY INNI NAWET DWA RAZY WIĘCEJ. Tylko mleko matki może się z nim równać jeśli chodzi o wartości odżywcze. Ponieważ jesteśmy już w wieku pozamacierzystym nie pozostaje nam nic innego jak pozostawić na jajka i cieszyć się nimi. Są jednym z nielicznych źródeł naturalnej witaminy D, zawierają ważna dla mózgu cholinę, witaminy B2 i B12, luteinę poprawiającą wzrok, i lecyteninę poprawiająca pamięć. Nie podaje zawartych w niej minerałów, bo trzeba by wymienić pół tablicy Mendelejewa, a nie wolno pominąć tłuszczów. Aż 75% to te zdrowe omega-3i -6, a tylko kilka odpowiada za zły cholesterol.
Zjedzenie jajka na śniadanie pozwala zmniejszyć liczbę kalorii dostarczanych organizmowi w ciągu dnia.
Białko bywa silnym alergenem- zwłaszcza u dzieci, które mają tzw. skazę białkową -ale uczulać może tez żółtko.
Pamiętaj przed użyciem jajek należy je przemyć gorąca wodą. To samo powinno dotyczyć rąk, gdy np. rozbijesz JAJKA NA JEJECZNICĘ. WSZYSTKO PRZEZ SALMONELLĘ. WRZATEK ZABIJA BAKTERIĘ, WIĘC NIE WKŁADAJ JAJEK DO ZIMNEJ WODY, GOTUJĄC JAJKA NA TWARDO, TYLKO DO WRZĄCEJ. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz