złote mysli

Fajne ksiązki

piątek, 3 maja 2013

Boston Celtic stary rutyniarz

Boston Celtic stawił ostatnio zacięty opór druzynie Nowego Yorku pokonująć przeciwnika na wyjezdzie. Cała drużyna Bostonu grała równo ponieważ prawie cała piątka miała zdobytych po kilkanaście pnktów. W druzynie Nowego Yorku jesli słabiej zagra jedna z dwóch ich największych gwiazd czyli albo Anthony albo Smith to skluteczność drużyny gwałtownie wtedy spada. Uważam, że teraz Boston może wygrać mecz u siebie i w ostatecznym rozrachunku wyeleminować Nowy York gdyż jesli uda im sie wyrównac stan rywalizacji to jak poczują krew to będą chcieli to wykorzystać. Starzy rutyniarze jak Garnet i jak go ja okreslam Speedy Gonzales cztli Paul Pirce ciagle w ważnych momentach są niezastąpieni. A niektórzy mogą się zstanaiwać jak  wymysliłem sobie tak orginalną ksywke dla Paula?. No cóz nie wiem czemu wydaje mi się jego twarz podobna do tej myszy z diabelskiego młyna która strasznie szybko biegała i ciągle była sprytniejsza od kota który  chciał ją złapać.

1 komentarz:

  1. Muszę niestety pochylić głowe z pokorą gdyż jednak moja sympatia dla druzyny Bostonu wzięła góre i chciałem ŻEBY pokonali drużynę Nowego Yorku chociaż w dalszej rundzie im nie wróżę sukcesu. Niestety już nie pooglądam sobie mojej myszki w playoffach i słabośc składu Bostonu dała o sobie znać . Co prawda słabość raczej ich wąskiego skłądu. Prawdą jest, żę o ile ostatnio chwaliłem pierwsza piatkę za równomierne zdobycze punktowe to zapomniałem, że ci staruszkowie nie mogą grac cały czas i potrzebują czasem dobrych zmienników których niestety druzyna Bostponu nie posiada i co przyczyniło sie do ich porażki.

    OdpowiedzUsuń